2 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 2 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

2 juni 2012

Door: DaphneDecker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Juni 2012 | Verenigde Staten, Franklinton

Hallo allemaal,

Ik moest weer vroeg opstaan. Richard liet mij vandaag alles zelf doen, zodat ik het sneller leer. Hij liep wel met me mee om te kijken of ik het goed deed. Het ging al beter dan de dag ervoor. Ik ken nu al alle namen van de paarden. Ik mocht de Mendela weer inrijden voor Sophia en dat ging ook al wat beter. Ik heb ook met Amigo een bosritje gemaakt. Het was een drukke dag, want op zaterdag en zondag komen alle klanten zelf hun paarden rijden.En Sophia geeft ze dan les. Ik mocht Cesar ook longeren aan de bijzet. Hij was erg braaf. Tussen de middag even vrij geweest, want Sophia ging even weg en Richard ook. Daarna weer gevoerd en voer klaar gezet voor de volgende dag. De stallen uitgemest en geveegd en toen gaan eten. ´s avonds samen met Richard de night check gedaan. En daarna meteen naar bed gegaan.

Kusjes,

Daphne

  • 03 Juni 2012 - 20:37

    Michael & Renee:

    Lieve tukkie,

    We hebben net al je verslagen gelezen... En zo te zien is alles je goed afgegaan! We zijn super trots op jou. Foto's zijn ook super gaaf ziet er heel tof uit! De volgende x dat je gaat skype zorgen mikey en ik dat we er ook zijn dan kunnen we je ook ff zien!! Nou tuttebel we houden alles in de gaten, doe je best! En tot snel!!

    Een hele dikke kus van Michael & Renee

  • 04 Juni 2012 - 14:59

    Pa En Ma:

    Hoi Daphne,

    Nou gelukkig was het gisteren toch nog gelukt om geluid op skype te krijgen. 130 dollar boodschappen??? Heb je het gelijk voor de hele periode ingeslagen? Of krijg je visite? Uit je reactie hebben we gemerkt dat je het naar je zin hebt. Probeer je je dagboek ook een beetje bij te houden? Maandagavond gaan we je weer zien en horen.

    Vele XXXXXXX van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Franklinton

Mijn eerste reis alleen

Ik ga voor 2,5 maand werken op een ranch in Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

25 juli 2012

30 Juli 2012

24 juli 2012

30 Juli 2012

23 juli 2012

30 Juli 2012

22 juli 2012

30 Juli 2012

21 juli 2012
Daphne

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 15774

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Escuela Albufera Spaanse curses

31 Mei 2012 - 15 Augustus 2012

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: