4 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 4 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

4 juni 2012

Door: DaphneDecker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, Franklinton

Hallo allemaal,

Ik moest vandaag maar een halve dag werken. De paarden weer gevoerd enzo. Daarna de zadelkamer en het washok schoon gemaakt.Ik moest ook de waterbakken schoon maken. Ik heb er meteen 2 laten overstromen. Dus moest ik Richard bellen om ze te repareren. Geen goed begin van de dag. Mijn eigen huisje schoon gemaakt en voor het eerst mijn kleren gewassen. Ik pas ze nog dus dat ik een goed teken. Het was vandaag rond de 30 graden en een beetje bewolkt. Maar toch loop ik hier enorm te zweten. Mijn lichaam is nog steeds niet aan de warmte gewend. Vanmiddag om 4 uur de paarden weer voeren, vanavond weer de night check en vroeg slapen.

Kusjes,

Daphne

  • 04 Juni 2012 - 18:33

    Carola:

    Haaj daf hoe istie ?? goeie reis gehad??
    Heb je je draai al een btje kunnen vinden? Ik had je al gewaarschuwd voor de warmte en het zweten hiih
    Maar daf heel veel water drinken egt heel veel dan word je hoofpijn ook minder en goed eten want een btje yoghurt daar ga je het egt niet op volhouden,en het klinkt nu nog stom maar aan die warmte ga je ook wennen.

    nou heel veel plezier daar en geniet er van
    xxx carola

  • 04 Juni 2012 - 18:40

    Silvia:

    Hoi Daphne,

    Leuk om je verhalen te lezen. Ook leuke foto's, vooral van je "autootje".
    Ik hoop dat je snel went aan de warmte.
    groetjes van ons. Xx

  • 05 Juni 2012 - 14:17

    Linda:

    Hey Daf
    Eindelijk lees ik je verslagen!! Wat ziet het er geweldig uit zeg. Lekker warm daar hier heeft het gister heel de dag geregend echt fijn.Wanneer weet je eigenlijk de uitslag van je examens? Nou ik wil je heel veel plzier wensen en ik hoop snel weer wat van je te horen. liefs xx Linda

  • 05 Juni 2012 - 18:34

    Daphne:

    Heey,

    Ik krijg 13 juni de uitslag van mijn examens als goed is. Het gaat goed met me. Mijn reis is ook goed gegaan. Ja ik ben al meer gaan drinken, maar ik zweet echt heel veel.Ik eet niet veel maar dat komt ook door de warmte hoor. Maar ik heb gisteren en eergisteren al gekookt. Ja Richard zei dat ook al, maar hij zei ook dat ik erover moest nadenken of ik dit kon volhouden omdat het over een maand nog warmer wordt. Bedankt en dat zal ik zeker doen!!

    xxxx

  • 05 Juni 2012 - 19:45

    Joëlle:

    Haaiijj Daf!

    Hoe istie? Net weer het verslag gelezen! Erg leuk, en wat ziet het er tof uit! Kun je niet een beetje warmte hierheen sturen? Hihi. We wachten het volgende verslag af!

    Veel fun!

    Xxx joel

  • 05 Juni 2012 - 21:02

    Carola:

    tuurlijk ga je het volhouden al het begin is moeilijk ;) doorzetten daff anders ga je spijt krijgen je kan het dat weet ik zeker...

    xxx

  • 05 Juni 2012 - 21:49

    Sanne:

    Hi! Tuurlijk hou je t vol. Je lichaam gaat echt wennen aan de warmte. Carola en ik hebben t beide meegemaakt. Je krijgt daar een super tijd ookal is t hard werken. Ik kijk er met heel veel plezier naar terug, heb daar echt een hele ervaring meegemaakt. In mijn tijd zijn twee meiden naar huis gegaan omdat ze t niet aan konden. Die hebben nu zo veel spijt. Heel veel plezier en geniet er van. Voor je t weet ben je weer terug in NL en is alles weer gewoon en ben je gewend aan t ritme hier...:( ;)
    Groetjes!!

  • 06 Juni 2012 - 19:02

    Pa En Ma:

    Hoi hoi tuk ,

    hou moed hoor, je bent er nog geen week!!! Gaat echt wel beter over een tijdje. Hier is het fris en lijkt het zo nu en dan wel herfst. Spreken elkaar snel weer. Doei doei, dikke kus van ons.

  • 06 Juni 2012 - 20:13

    Elly En Ruud:

    We lezen nu pas je stukjes omdat we zelf een paar dagen weg zijn geweest. Maar jeetje... wat heb jij het druk zeg.
    Goed aan jezelf denken hoor, lekker eten en goed rusten. En natuurlijk ook van de omgeving genieten. Je bent tenslotte niet voor niets aan de andere kant van de wereld. Wij zijn er jaloers op. Leuke foto's trouwens. En.... een eigen karretje. Kan je straks zo je rijbewijs halen. Hahaha.
    Ennuh.... dat weer... hier is het ook niet best maar gelukkig hebben wij geen last van orkanen. Dus kijk maar goed uit.
    A.s. zondag gaan we weer voor een paar dagen weg, dus... daarna gaan we weer op je stukjes reageren.
    Nou Daphne, heel veel plezier, niet te hard werken en lekker genieten. Groetjes en een kus van ons.
    Elly en Ruud.

  • 07 Juni 2012 - 11:13

    Oma Decker:

    Ha die Daphne
    Wat leuk om alle mailtjes te lezen.Je hebt genoeg belangstelling van iedereen.Je hebt het wel erg druk
    begrijp ik.Als het maar leuk is.
    Je hebt er genoeg naar toe geleefd en hoop dat je het vol kunt houden.
    De warmte is een kwestie van wennen
    Je bent nog te kort daar.
    Ik weet wat daar die warmte is,maar over een week of twee gaat het vast beter.Hou vol Daffie .
    Dikke knuffel van ons Opa en Oma.

  • 07 Juni 2012 - 17:57

    Michael & Renee:

    Daffie,

    We wachten op een nieuw berichtje! Hoe is het nou??

    Kussie van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Franklinton

Mijn eerste reis alleen

Ik ga voor 2,5 maand werken op een ranch in Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

25 juli 2012

30 Juli 2012

24 juli 2012

30 Juli 2012

23 juli 2012

30 Juli 2012

22 juli 2012

30 Juli 2012

21 juli 2012
Daphne

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 15777

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Escuela Albufera Spaanse curses

31 Mei 2012 - 15 Augustus 2012

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: