1 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 1 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

1 juni 2012

Door: DaphneDecker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Juni 2012 | Verenigde Staten, Franklinton

Hallo allemaal,

het orkaan seizoen is hier vandaag begonnen. Ik was al vroeg wakker om 4.15 uur. Ik had wel heel lekker geslapen voor de eeste nacht.Om 7 uur naar de stallen gelopen en daar was Richard al aan het werk. Eerst een paar paarden naar binnen gehaald en toen alles gevoerd, binnen en buiten. Er zit echt een gebruiksaanwijzing bij en voor de eerste dag is het heel veel informatie. Alle paarden hebben een schuilstal in de wei. Sommige paarden staan alleen en sommige staan met 1 of 2 andere paarden. Bij 1 paard moet je een zweep meenemen met voeren, want anders valt hij je aan. Na het voeren hebben we de stallen uitgemest en daarna kwam Sophia. Ze heeft zelf haar eerste paard opgezadeld.Daarna heb ik de fries, Mendela opgezadeld en mocht ik hem inrijden voor Sophia.Ik mocht Loui ook nog inrijden die dag. Dat is het paard van Paula.

Om 1 uur gegeten en toen nog even wat zadels schoongemaakt. Daarna met Sophia naar een clinic gereden een paar minuten hier vandaan. Daar moest een klant rijden. Was wel even leuk om naar te kijken. Ik heb daar ook een hoop mensen ontmoet. Erg leuk!! Daarna weer terug naar de ranch gegaan. Gevoerd, stallen uitgemest, geveegd en eten voor de parden klaar gezet voor de volgende dag.Ik had geen zin om te koken, dus ik had yoghurt met een appel op. Richard had de night check gedaan, want ik had erge hoofdpijn. Dus ik ging vroeg slapen en de volgende dag weer vroeg op.

Kusjes,

Daphne

  • 03 Juni 2012 - 20:57

    Sanne Weber:

    Hi Daphne! Wat leuk dat je nu bij Richard en Sophia zit! Hoe vind je het daar? Ik heb precies in de zelfde tijd als jij daar zit gezeten. Ik kwam 18 juni aan (bijna alweer een jaar geleden!). Het is super leuk je verhalen te lezen, ik droom weer helemaal terug ookal was het hardwerken! Ik heb je ook toegevoegd op facebook en hoop dat we eens mailen! Ik zal je blijven volgen hier!!
    Heel veel plezier en succes, doe de groetjes daar!!
    Sanne

  • 05 Juni 2012 - 18:40

    Daphne:

    Heey Sanne, ik vindt het heel leuk maar ik zweet me dood. Hoe heb jij het hier ervaren? Kon jij in het begin goed tegen de hitte? Jij was hier met Carola. En met Carola heb ik in NL samen gewerkt op een stal. Dat gaan we zeker doen! Dankjewel!

    Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Franklinton

Mijn eerste reis alleen

Ik ga voor 2,5 maand werken op een ranch in Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

25 juli 2012

30 Juli 2012

24 juli 2012

30 Juli 2012

23 juli 2012

30 Juli 2012

22 juli 2012

30 Juli 2012

21 juli 2012
Daphne

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 15773

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Escuela Albufera Spaanse curses

31 Mei 2012 - 15 Augustus 2012

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: