31 mei 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 31 mei 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

31 mei 2012

Door: DaphneDecker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

ik heb een hoop berichten gekregen of ik goed ben aangekomen. Helaas zie ik ze nu pas, omdat ik het zo druk heb gehad ben ik nog niet op internet geweest.

Ik moest al om kwart voor 4 opstaan en mijn vlucht ging om 9 uur. Michael, Renee en mijn ouders hebben mij uitgezwaaid (even een zwaar momentje). In NL ging alles super goed. Ik had mijn gate al heel snel gevonden en de douane vroeg een paar kleine dingen. Voor ik het wist zat ik al in het vliegtuig. Ik zat naast een oude, amerikaanse man. Hij was wel aardig maar lag heel de tijd te snurken. De vlucht duurde ongeveer 10 uur.Toen we geland waren moest ik langs de amerikaanse douane zien te komen. Dat was een makkie!! Het was mijn geluksdag, want ik had gehoord dat ze heel boos zouden doen. Bij mij was dat gelukkig niet ze waren heel vrolijk. Het ging allemaal heel snel en toen zat ik alweer in mijn volgende vliegtuig. Nu was het maar 1 uur en 50 minuten vliegen. Ik zat naast een oud, amerikaans echtpaar en heb lekker met ze zitten kletsen.

Toen ik in New Orleans aankwam stond Paula mij op te wachten (een klant van Sophia en Richard). Het was heel gezellig met Paula in de auto we hebben veel gelachen. We zijn naar een supermarkt in Mandeville gereden en daar stonden Sophia en Richard op me te wachten. We hebben even snel boodschappen gedaan en toen naar de ranch gegaan. Ik was al langer dan 24 uur op, ik heb niet kunnen slapen in het vliegtuig. Dus ik was heel erg moe. Ik heb mijn bed uitgekozen en ben meteen gaan slapen. Ik moest de volgende dag om 7 uut op.

Dat was het voor nu! Kusjes en tot snel!

Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis alleen

Ik ga voor 2,5 maand werken op een ranch in Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

25 juli 2012

30 Juli 2012

24 juli 2012

30 Juli 2012

23 juli 2012

30 Juli 2012

22 juli 2012

30 Juli 2012

21 juli 2012
Daphne

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 15775

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Escuela Albufera Spaanse curses

31 Mei 2012 - 15 Augustus 2012

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: