Dag 9 - Reisverslag uit Utiel, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Utiel, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 Juli 2015 | Spanje, Utiel

Hallo allemaal,

Ik krijg veel te horen en lezen dat het is Nederland veel stormt en regent. Wij kunnen hier alleen maar hopen op een beetje regen en dus afkoeling. Het weer is opzich niet zo erg met 38 graden overdag, maar wat vele van jullie niet weten is dat we geen airco hebben. Daardoor onstaan er zeer onaangename temperaturen in het huis. We hebben alleen een ventilator aan het plafond maar daar merk je niet veel van.

Vandaag hadden we om half 10 les. Zondag waren een hoop nieuwe mensen aangekomen. Eva en ik mochten een klas hoger. We zaten eerst in klas A1 en nu in A1+. Het is best een verschil, de docent praat veel meer Spaans tegen je, probeer het dan allemaal nog maar te begrijpen. Het lukt ons wel! Vandaag voor het eerst huiswerk gekregen. Jawel huiswerk terwijl we op vakantie zijn. Waar ging het fout? Haha! We hebben elkaar er doorheen gesleept en het maar gewoon braaf gemaakt.

Na de les zijn we naar het strand gegaan. Allebei weer lekker verbrand, het is toch wat. S avonds gewoon wat simpels gegeten en nog een wandeling gemaakt met een heerlijk ijsje.

We gaan nu maar eens proberen te slapen, maar het is zo bizar warm.

Welterusten! Groetjes en kusjes,

Daphne en Eva