Dag 8 - Reisverslag uit Utiel, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Utiel, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 Juli 2015 | Spanje, Utiel

Hallo allemaal,

We zijn hier nu al 1 week, wat gaat de tijd toch snel. We hebben het nog steeds erg naar ons zin, het is bizar warm en gezellig.

We hebben vandaag weer uitgeslapen en daarna zijn we naar het moderne gedeelte van Valencia gegaan. Wat is dat mooi zeg!! We zijn naar een science museum geweest. Het was erg leuk. We hebben nog een paar mooie foto's kunnen maken. Maar omdat het warm was en we geen zin meer hadden hebben we alleen het eerste stuk van het moderne gedeelte bekeken. Van de week gaan we het 2e gedeelte bekijken.

We zijn ook nog in een groot overdekt winkelcentrum geweest, met airco, lekker!! Er was een supermarkt, carrefour, soort van kleine Walmart. Ze hadden er echt vanalles. En verder een hoop andere winkeltjes en restaurants. Uiteraard hebben we ook lekker ergens een hapje gegeten, bij een Italiaans restaurant.

Toen we rond een uur of 6 aankwamen op de campus, zijn we nog even naar het strand gegaan tot een uur of 9. Lekker geslapen en gewandeld.

Morgen hebben we weer om half 10 les. Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes en kusjes,

Daphne en Eva

• 27 Juli 2015 - 14:48

B.Decker:

Hola Daphne en Eva
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Het is wel erg warm,maar hier momenteel erg nat.
    Zaterdag was het windkracht 10, dus is er veel gebeurd.
    Wij zijn destijds daar naar het stierengevecht geweest,
    maar ik ben toen onderuit gegaan.
    Het is je niet aan te raden dit te doen.
    Veel plezier verder Gr.Kus Oma