11 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 11 juni 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

11 juni 2012

Door: DaphneDecker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

11 Juni 2012 | Verenigde Staten, Franklinton

Hallo allemaal,

vandaag een halve dag gewerkt. Het is een bewolkte dag, met af en toe zon of regen. Heel erg klam en benauwd. S ochtends de paarden gedaan. De zadelkamer en het washok schoongemaakt. De borstels in het chloor gelegd, de voer-emmers en de drinkbakken schoongemaakt. Lekker bezig! Nog even met mijn ouders geskypt. Mijn kleren gewassen en omdat het niet zulk lekker weer is, hangt de helft in mijn huisje. Vanmiddag voeren en vanavond de night check

Kusjes

  • 12 Juni 2012 - 15:49

    Pa En Ma:

    Heeeey Daphne,

    How's life ?

    Gelukkig begin je al een beetje te wennen aan de warmte hebben we begrepen. Leuke foto's zijn er weer bijgekomen. Is die schildpad een huisdier of leven die daar in het wild? Hier is het nog steeds herfstachtig weer dus dat mis je waarschijnlijk niet. Nog 1 nachtje slapen en dan weten we de uitslag van je examen. We zijn benieuwd!!! Dat worden dus helaas maar 2 gebakjes. Mama zal rond 6.00 uur een sms sturen ( jouw tijd ). Ik ben net terug van een rondje fietsen. Ben veel aan het trainen voor de Pyreneeen dadelijk.

    We zien en spreken elkaar zondag weer.

    Vele XXXXXXX van,

    Pa en Ma

  • 12 Juni 2012 - 18:30

    Daphne:

    Die schildpadden leven daar in het wild, bij de vijvers. Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik hoor het morgen wel. Xxx

  • 13 Juni 2012 - 09:51

    Mamma:

    hoi hoi,

    yeah!! Je bent geslaagd!! We zijn heel blij voor je! Ik vond het best spannend en heb school toch nog maar even gebeld, zodat het zeker is ivm het eventuele omboeken van je ticket.
    Fijne dag Tuk , deze dag kan niet meer stuk!!!
    kusjes van ons

  • 13 Juni 2012 - 11:07

    Oma Decker:

    Hoi Daffie
    O kind wat ben ik blij voor je.
    Hartstikke Gefeliciteerd
    Er is nu gelukkig weer een stuk spanning voor je weggevallen
    Het leek wel of ik zelf examen had gedaan,daar ik toch zo er aan liep te denkenDat scheelt weer een hele reis voor je als je een her zou hebben gehad.Grandioos meissie
    geniet lekker vandaag en dikke knuffel
    van ons opa en oma

  • 13 Juni 2012 - 11:52

    Linda :

    lieve daffie gefeliciteerd xxxx

  • 13 Juni 2012 - 14:43

    Pa:

    Ha die Daphne,

    Heb je vanochtend al een sms gestuurd, maar alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD !!! Je moeder zou mij een sms sturen als ze bericht van school had gekregen. Gaat mijn telefoon af vanochtend om 11.10 uur. Ik denkn NEE HE, ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN. Schreef je moeder: ben een beetje zenuwachtig. Lekker hoor. Je bent er vanaf en nu nog maar een paar ( nou ja paar ) weken genieten.

    Tot zondag.

    Doeiiiiiii XXX

  • 13 Juni 2012 - 16:25

    Pa:

    Hoi Daphne,

    Zojuist heeft Japke Kramer gebeld. Ik moest je feliciteren.

    Doei doei

  • 13 Juni 2012 - 18:27

    Michael & Renee:

    Heeeeey daph,

    Gefeliciteerd met je diploma!! Nu kan je lekker genieten zonder in de stress te zitten!

    Kusjes van ons!

  • 13 Juni 2012 - 18:32

    Joëlle:

    Hee!!
    Van harte gefeliciteerd!! Echt super leuk!
    Geniet van de tijd daar, en we blijven lezen! Skype is eindelijk gedownload! Dus ik hoop je snel te spreken!

    Nogmaals een top tijd en super dat die diploma binnen is!

    Xxx

  • 14 Juni 2012 - 01:20

    Daphne:

    Hallo!! Hartstikke bedankt allemaal. Ik ben ontzettend blij en opgelucht, ik ben benieuwd wat mijn cijfers zijn. Dat weet ik pas alsik weer in NL ben. Ik ga hier lekker genieten. Pap, hoe wist Japke dat eigenlijk? Richard heeft lekker taart gehaald, alleen een beetje jammer dat mijn vrienden en familie er niet bij waren. Dan maar een after party als ik terug ben! Joëlle ik zit op zondag NL 7 uur 's avonds op skype. Xxxxx

  • 14 Juni 2012 - 20:05

    Elly En Ruud:

    Hoi Daphne,

    We zijn net terug van een midweek Rome en lezen nu je berichten. Ook dat je geslaagd bent. Echt SUPER!!!! Gefeliciteerd. Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn. Wat we allemaal lezen pffff je bent echt aan het buffelen hoor. En dat in die hitte. Gelukkig wen je er al een beetje aan. Leuk ook om je verhalen te lezen. Heel veel succes nog, we blijven je volgen.

    Groetjes van ons.

    Elly en Ruud. xxx

  • 14 Juni 2012 - 20:31

    Silvia:

    Hoi Daphne,

    Super gefeliciteerd met je diploma!!
    Lekker dat je dat nu weet.
    Martijn heeft vandaag te horen gekregen dat hij ook geslaagd is.
    Dus we hebben er weer 2 knappe koppen bij in de familie. Ik vind je berichtjes leuk om te lezen en ook de foto's geven een beetje een beeld van hoe het is daar bij jou. Nou meis veel plezier en tot de volgende keer.

    Xxxxxxxxxxx van ons alledrie

  • 14 Juni 2012 - 21:36

    Carola:

    dafff topper gefeliciteerd meis,nu lekker genieten daar ,zo te lezen heb je aardig je draai gevonden ,super!!
    ik was vorige week met sanne weber in in utrecht zondag dus was niet op skype helaas ,maaar zondag ben ik er orr heel veel plezier daar en de goetjes daar

    liefs carola

  • 15 Juni 2012 - 15:32

    Pa En Ma:

    Hoi Daphne,

    Japke wist niet dat je geslaagd was, maar belde naar ons om te informeren of de vlag al uit kon.

    Daphne, als je met anderen op Skype wil, probeer dit dan na 19.30 uur te doen.

    Leuk dat Richard een taart had gehaald.

    Tot zondag rond 19.00 uur.

    Doei doei,

    Pa en Ma XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Franklinton

Mijn eerste reis alleen

Ik ga voor 2,5 maand werken op een ranch in Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

25 juli 2012

30 Juli 2012

24 juli 2012

30 Juli 2012

23 juli 2012

30 Juli 2012

22 juli 2012

30 Juli 2012

21 juli 2012
Daphne

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 15777

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Escuela Albufera Spaanse curses

31 Mei 2012 - 15 Augustus 2012

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: