Dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

24 Juli 2015 | Spanje, Valencia

I Hola,

Vandaag hadden we om 12 uur les. We begonnen de les met een, in het Spaans, gesprekje met de docent. Hierdoor gaan we her eerder begrijpen en het is natuurlijk gewoon goed voor je. Het ging redelijk goed bij ons. Morgen moeten we onze verjaardag opnoemen in het Spaans. Dat gaat ons zeker lukken.

Aan het eind van de middag zijn we weer naar Valencia geweest. We dachten al die tijd: wat zijn er toch weinig winkels. Dus vandaag zijn we meerdere zijstraten ingelopen. En ja hoor we kwamen bij een 2e grote winkelstraat. We hebben daar natuurlijk gebruik van gemaakt en lekker geshopt. Het was vandaag 38 graden in de stad. Best een beetje warm hè?!

De warmte went nog steeds niet echt, maar misschien komt dat nog. Het is in ieder geval wel fijn dat de Spanjaarden het ook erg warm hebben. Dan ligt het tenminste niet aan ons haha.

We hebben heerlijk gegeten bij een pizzeria in de stad. We werden super goed geholpen en het was erg lekker. Het was allemaal zo vers, heerlijk. We konden het niet op dus we mochten derest meenemen in een pizzadoos. Als toetje een heerlijk stukje tiramisu op. Ook weer zo vers.

Dit was het weer voor vandaag!

Groetjes en kusjes,
Daphne en Eva