Dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 Juli 2015 | Spanje, Valencia

Hallo allemaal,

We hebben allebei voor de eerste nacht best lekker geslapen. Helaas wel helemaal lek geprikt. Om 09.30 uur begon onze eerste les. We waren in het begin met 30 mensen, dus werd er besloten om de klas te halveren. De 1e klas (waar Eva en ik inzitten) had les tot 12 uur en de 2e klas van 12 tot 14.30 uur. Wij moeten om de dag om 09.30 uur beginnen en om de dag om 12.00 uur. Wel zo eerlijk. We hebben al best veel lesstof gekregen. Hoe je je moet voorstellen, hoe je eten en drinken moet bestellen, de uitspraken en nog veel meer. Deze stof moeten we vrijdag beheersen zonder te spieken in ons Schrift.

Na de les zijn we naar het strand gegaan. We hebben allebei meerdere keren het heerlijk zoute water mogen proeven en het in onze ogen gehad haha. Niks aan te doen. Het was verder heerlijk en bizar warm. We zijn levend verbrand, Ookal hebben we meerdere keren gesmeerd. We konden niet opboksen tegen de zon. We gingen rond 16 uur weer richting de campus, want we hadden om 17.00 uur salsales.

De salsales was echt GE WEL DIG. Wel onwijs warm. Daarna met z'n alle het zwembad ingesprongen. Nog even boodschappen gedaan en om 21.00 uur gaan eten op de campus. We hebben tapas gegeten voor een leuke prijs. Het was niet veel bijzonders als in een restaurant, maar alsnog erg lekker. Er was een Flamenco avond. Erg leuk om dat een keer mee te maken.

Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes en kusjes,

Daphne en Eva

• 21 Juli 2015 - 19:28

Silvia:

Leuk weer Daphne dat je een reisverslag maakt. Volgens mij hebben jullie het leuk. Succes met leren en lekker genieten!

groetjes van ons xx