25 juli 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu 25 juli 2012 - Reisverslag uit Franklinton, Verenigde Staten van Daphne Decker - WaarBenJij.nu

25 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Daphne

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Franklinton

Hallo allemaal,

Vanmorgen samen met Ilse de paarden gevoerd, daarna gaan douchen en zijn we samen naar New Orleans geweest. Naar de French counter. Dat is erg populair bij de toeristen. Een aantal leuke foto´s gemaakt en nog 2 spijkerbroeken gekocht. We hebben ´s middags lekker ergens gegeten. Het was erg gezellig! We waren rond 4 uur weer terug op de ranch. Toen heb ik de paarden weer gevoerd en de stallen gedaan. En ´s avonds nog uiteten geweest met Ilse, Richard en Sophia. Naar de pizza inn, een soort van buffet met pizza´s en spagetti. Lekker gegeten en het was erg gezellig. ´S avonds nog de night check gedaan.

Kusjes.

• 31 Juli 2012 - 19:08

Silvia:

Hoi Daphne,

Leuk om weer je verhalen te lezen. Gezellige dingen gedaan en lekker wezen shoppen.
    Het zit er alweer bijna op, hè. Ik hoop dat je nog een paar leuke weken hebt.
    Tot gauw, Silvia xx

• 02 Augustus 2012 - 20:21

Hallo Daphne:

Hallo Daphne
    Allereerst bedankt voor je kaart.
    Hartstikke lief van je.Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar.Maar nog een paar dagen,en dan is het weer voorbij.Over 11dagen ga je weer naar huis.Het is heel snel gegaan.Dan ga je moeder jou en je vader wel weer een beetje vetmesten want jullie zullen allebij wel afgevallen zijn.
    Daffie nog fijne dagen en een dikke kus van ons.
    Tot binnenkort.Gr Opa en Oma Decker.

• 03 Augustus 2012 - 01:43

Daphne:

Hoi Sil en opa en oma,

Het gaat inderdaad heel snel! De gevoels tempratuur lag deze week tussen de 43 en de 47 graden. Heel warm dus!
    Tot snel!!

xxxx Daphne

• 09 Augustus 2012 - 22:45

Michael & Renee:

Hoi Daf,

Zo te lezen heb je het nog steeds naar je zin! En lekker kreeftsoep gegeten hoorde ik?! Heb je wel al een klein beetje zin om naar huissie toe te komen?? Nog maar een paar dagen. Geniet er nog even van en dan zien wij je snel weer!

Groetjes en kusjes van ons!

• 12 Augustus 2012 - 15:37

Oma Decker:

Hallo Daphne
    Hoe is het? Ben je al een beetje met je spulletjes bezig voor in je koffer te doen?Het zit er nu haast op voor je.Maar ik denk dat het ook wel weer leuk is om naar huis te gaan.Lekker weer je eigen bedje en de beessies knuffelen Die zullen ook bllij zijn.Als je op de vlucht naar Amsterdam zit.moet je eens vragen of je in de cockpit mag kijken?Dat mag vast.Hebben wij ook gedaan.Prachtig.Vooral als het donker is.
    Je zal best veel te vertellen hebben.
    We wensen je een goede en prettige terugreis en zien elkaar van de week.(of horen elkaar nog)
    Dikke knuffel van ons.
    Liefs Oma en Opa.